|
Post by phrest on Mar 20, 2018 13:27:33 GMT 1
Hey, holder dere gamlinger på enda ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 21, 2018 20:51:09 GMT 1
Jupp, er nå liv i noen av oss enda. Stort sett fredagskvelder vi spiller. Bare å ta en tur
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 21, 2018 21:38:24 GMT 1
Du er hjertelig velkommen på fredagen phrest
|
|
|
Post by Slαrtibαrtfαst on Mar 22, 2018 23:17:30 GMT 1
Hey, holder dere gamlinger på enda ? Still going strong. Vi skyper som vanlig på fredager (+ noen andre dager). Velkommen til forumet forresten.
|
|
|
Post by GrandPa on Apr 15, 2018 0:06:59 GMT 1
Hei allesammen, tok endelig tak og heiv meg inn i forumet deres Jeg er en gammal gubbe i Drammen som nærmest er blitt helt hekta på TM, og har vært det siden midten av 2000 tallet. Jeg skal ikke skryte av at jeg noen racer, men liker å spille litt "laid back" og ellers sosialisere med spillerne på nett. Takket være Lille76 greide jeg også sette opp usb- server pakken hans, den var jo bare genial - "shake and bake" så å si, - stor takk til ham. Da ManiaPlanet4 kom gikk selvfølgelig min server i stå og med en lang rekke hendelser som jeg ikke skal kjede dere med er situasjonen den samme fremdeles. Jeg ser dere allerede har en drøss servere, de fleste for ObjectCollection og siden dere åpenbart er konkuranse mennesker har dere valgt å bruke "Rounds". Det kunne derfor være moro å kunne kjøre en ren Canyon server med "Timeattack" Hvis det skulle være interesse for det kunne jeg tenke meg å sette opp en server for TCM med bare Canyon maps og "Timeattack". Jeg har ledig PC med Windows 10 Pro som bare står å venter på å bli "fyra opp". Internetlinja er 30/200 Mbit så det bør kunne klare seg. Men som jeg sa jeg er en gammal gubbe som desverre prater bare litt turist-engelsk og tenger derfor litt hjelp på "teskje-nivå". Er det noen som føler seg kallet til litt voksenopplæring er jeg evig takknemlig. Hilsen GrandPa
|
|
|
Post by GrandPa on Apr 15, 2018 8:46:42 GMT 1
Haha ),kom litt sjevt ut her ser jeg, voksen opplæringa gjelder å sette opp en server for ManiaPlanet4, Canyon, og ikke i engelsk GrandPa,
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 16, 2018 20:04:36 GMT 1
Komm på skype en fredags kveld og bli med å kjøre så kommer det noen som kan hjelpe deg
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 18, 2018 7:54:42 GMT 1
Den rette mannen å snakke med er Slartibartfast. Han kan det der med servere.
|
|
|
Post by GrandPa on Apr 18, 2018 15:41:28 GMT 1
Takk for svarene, jeg skal forsøke kontakte ham. Jeg klarte å sette opp serverprogrammet og fikk det til å kjøre, men det er å sette opp databasen og Usaeco som blir den store utfordringen. GrandPa
|
|