|
Post by Slαrtibαrtfαst on Jan 10, 2017 14:19:31 GMT 1
Alle serverne blir nede frem til i ettermiddag/kveld. Vi bytter ut den gamle spin-disken med en ssd. Forhåpentligvis vil det bli merkbar forskjell på loadingen av xasceco'en på TCM Unsorted.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 10, 2017 19:35:00 GMT 1
Godt vi har gode serveradmins Så slipper jeg det woohoo
|
|
|
Post by zerokelvin on Jan 11, 2017 7:06:21 GMT 1
Har nå satt inn 2 x 275GB SSD disker. Har byttet til highload Sata kabler i tillegg. (Den ene disken tar jeg på meg, og den andre tar vi på klubben om vi ønsker å ha dette i) Selve maskinen startet opp 6 ganger raskere enn før, Access av disk var utrolig rask. MEN vi kom ikke i mål. Den ene serveren har enda problemer. Slart flytta til og med serveren og starta kun den ene, og lot de andre være nede. MEN etter å ha raidet forum opp og forum ned, så fant jeg ett hint på at Xaseco2 1.15 Indexserere alle banene hver eneste gang den bytter map. Mange som hadde opplevd det samme og at problemet kom fra sirka 80maps og opp over. Tipset var å downgrade til 1.13 der de klarte å kjøre 2000maps uten problemer, da denne versjonen cacher mapsene isteden for å laste Track ID og GBX info mellom hvert eneste map. Slarti skulle ta en kikk på dette. Visst ikke så blir det vell en fredag med masse pils, så får vi tømme serveren og adde map for map og se når problemet starter Kan bli fylla det ja. ZK
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 11, 2017 9:01:44 GMT 1
Får håpe at det ordner seg da, kan jo bli en trivelig fredag
|
|
|
Post by Slαrtibαrtfαst on Jan 11, 2017 22:18:26 GMT 1
Mulig jeg må prøve den gamle asecoen på Unsorted. Det eneste jeg har nok av tid. Så jeg må lære meg den også.
|
|