Reglement:
Vi må være minimum 6 som deltar. OG DET ER IKKE LOV Å BLI SUR OG LEGGE PÅ!
De 7 første banene er 3 LOL, 3 Fullspeed, 1 Labyrint: (LOL og Fullspeed kjøres i hvert miljø. Vi kan ta andre typer baner i stedet for fullspeed hvis det er flertall for det, men LOL er SPIKRET)
- De 3 første i mål får henh. 10-9-8 p.
- Tidene etter 10 min kjøring gir hhv. 10-9-8-7... - 1.p. De som ikke kommer i mål på 10 min får 1.poeng. Labyrinten kjøres til alle er i mål. INGEN WARM-UP!
Stafett:
Hvilket som helst miljø, men banen MÅ være respawn-proof (eller spoonproof som jeg og Bug kaller det
)
Her kommer det an på hvor mange som er med.
Vi må ha minst 3 pr. lag. Hvis det er 7, 10 eller 11 som deltar, så får dårligst plasserte walk-over og 10p.
Hvis det er 12, 9, 8 eller 6 som deltar, så blir det hhv. 3 (4 lag), 3 (3 lag), 4 (2 lag) og 3 (2 lag) pr.lag.
Lagene skal kjøre 4 runder hver på hver spiller. Den som kjører første etappe, må kjøre 5 runder for at laget skal få kjørt i mål. Altså første og siste etappe.
Poengsystem: 10-8-6-4-2-0
1 runde WARM-UP!
Da har vi gjort unna 15 "konkurranser". Poengsummen din blir delt på 15 og avrundet opp til nærmeste hele tall.
Max poengsum blir 150/15=10p. Minimum 9/15=1 p.
1 poeng tilsvarer 1 sekund.
Før jaktstarten får dere vite når dere skal starte. Nr. 1 starter på 0 sek. Hvis det er flere som har lik poengsum så starter de samtidig med hverandre.
9 sekunder er MAX-differanse.
Jaktstarten blir kjørt i 10 runder a ca 60 sekunder, og her får alle kjøre i mål.
Vinneren er den som kommer først i mål, og han (eller hun) får skryterettigheter og en god klem og en pils av meg på Gathering 2017 på Askøy.
Kanskje får jeg lært opp en av dere, så jeg også kan delta en gang.
Hvis det er noe som er uklart, så spør.
Hilsen Überdonkeykong Slarti
Velkommen til Senkveld med Slartibartfast! nerd
Jeg skal ta opp på vidoy og dele den med dere her på fourummet!