Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 12, 2017 16:46:19 GMT 1
Da har jeg smakt på tcm is og
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 24, 2018 18:19:21 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 20, 2021 16:35:04 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 24, 2021 14:03:43 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 16, 2022 23:53:36 GMT 1
Hei å håpp. På denne Youtube kanalen legger jeg ut videoer av baner folk har laget. Hvis noen vil og ønsker har jeg gleden av og laste opp youtube videoer. Kan være fint for annonsering av klanen, og om det ønskes intro med noe info rettet clanen kan det også lages. Men ikke minst for spilleren som har kjørt tiden og vil ha en video av kjøringen på youtube. Ikke store seer antallet på youtube kanalen, 20-80 (kommer ofte ann på tittel av vidoen/clickbait. Kremt, mente flott tekst og thumbnail. Med tiden som går kan det være artig at de ligger på youtube og. Navnet på youtube kanalen kommer seg av jeg har 2 TM2 servere selv. Navnet på kanalen holder ingen preg at det kun er for mine servere, men annonserer også (released maps/wr times) av blant annet av meg eller andre spillere. youtube.com/channel/UC7qwy5GRnjl8wyZ-8MX7sqQOm det vekker en interesse så kan du nå tak i meg her (DM), eller via skype :-) Ps: Replay filen burde i høyest grad være et resultat av feil fritt kjøring og en topp tid eller top 3 (dedimania.net) Helst så best at dette er noe du vil vise frem til andre og at du er stolt over din prestasjon.
|
|