|
Post by Slαrtibαrtfαst on Nov 17, 2017 2:12:12 GMT 1
I år sender dere IKKE banene til meg, men dere legger de ut selv. Det jeg trenger å vite er HVOR MANGE baner dere har. Svar i denne tråden. FRIST: 28.nov. HOT TIP: Server har en tendens til å sende mange webrequests til Dedimania hvis du ikke har CP'er på banen, så LEGG PÅ MINST 1 CP. Da går det ytmerket. Når jeg har fått ANTALL baner fra alle banebyggerne, så setter jeg opp en liste fra 1 til 24. Hvis vi har et overskudd av baner, så kan det hende jeg setter opp to baner på fredager. Resten legges ut 25.desember. HOW TO: Last opp banen(e) dine på tm.mania-exchange.com, og gjem banen(e). Over Screenshot'en på banen din, står det "Hide", trykk på den straks du har lastet opp banen. Hvis du f.eks har lagd 3 baner og fått datoene 5.des, 12.des og 18.des, så bestemmer du selv hvilken bane du legger på server på dine datoer. Når det blir 5.des går du til mania-exchange og trykker på banen din (du må være innlogget), og velger "Unhide" Nå kan du ENTEN trykke på clipboard tegnet etter TRACK-ID, eller merke og kopiere track-id nummeret. SÅ går du på Julekalender-server og skriver dette i chatten: /admin add "lim inn track-id'en din" Tastatursnarvei for å lime inn track-id som du har kopiert fra mania-exchange: CTRL og V samtidig. Hvis du har gjort ting riktig så vil det stå nede på chatten at du har lagt til en bane. Alle forstått? Comprende? God Julebanebygging!
|
|
|
Post by knusve on Nov 19, 2017 0:40:43 GMT 1
kjempeflott, herlig å kunne bidra med gjennomføring også. Jeg har tre baner ferdige til kalenderen. Editerer denne om det kommer flere fra meg. hepp hepp, gleder meg enormt til desember og julekalender
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 24, 2017 18:50:18 GMT 1
Har 2 baner klare. Kan muligens klare fler om det kniper.
|
|
|
Post by Slαrtibαrtfαst on Nov 29, 2017 1:19:16 GMT 1
Flere som har baner? Mr.Bug? Basp? Killer? Dolphin? Tenker å publisere datoene i løpet av dagen. Oversikt: Ice: 3 baner Suzi: 2 baner Slarti: 19 baner
|
|
dolphin
Fotsoldat
Hater fyll . . . Det Ødelegger Alt . . . Igjen og igjen . . . fukk . . .
|
Post by dolphin on Nov 29, 2017 14:10:40 GMT 1
Flere som har baner? Mr.Bug? Basp? Killer? Dolphin? Tenker å publisere datoene i løpet av dagen. Oversikt: Ice: 3 baner Suzi: 2 baner Slarti: 19 baner 3 baner
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 29, 2017 14:30:20 GMT 1
Hei Har 6 baner :-)
|
|
|
Post by Slαrtibαrtfαst on Nov 29, 2017 15:13:26 GMT 1
Her er julekalender-datoene deres: The Julekalender 2017Legg gjerne en påminnelse på telefonen når du skal legge ut bane. Slik legger du ut baner: Gå til Mania-ExchangeFinn banen du skal legge ut, trykk på UNHIDE. Kopier Track-Id. Gå på TCM Julekalender-server. I chatten skriver du /admin add "lim inn track-id"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 5, 2017 19:00:38 GMT 1
Er det krav om lol/annoy på julebanene, eller godtas kvalitet og (noe som utelukker meg)
|
|
|
Post by knusve on Dec 5, 2017 19:33:15 GMT 1
Du kan da lage lol/annoying du. . . . . eller kanskje det bare er jeg som synes det
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 8, 2017 11:48:02 GMT 1
Noen som kan bytte dato for utlegging av bane den 22/12. er ikkje der da.
|
|
|
Post by knusve on Dec 8, 2017 16:00:39 GMT 1
Noen som kan bytte dato for utlegging av bane den 22/12. er ikkje der da. Jeg kan bytte, har 23 men det er kanskje like galt? Om ikke du finner noen andre har jeg den 15 også. vi snakkes senere i kveld
|
|