|
Post by zerokelvin on Oct 26, 2016 18:39:16 GMT 1
Dette er en tråd jeg har hatt i en del Forum over årene. Dessverre så ebbet disse ut på andre forum. MEN NÅR STARTET VI IGJEN Det var en dame som var så fryktelig nærsynt, men dette ville hun ikke innrømme. For å overbevise mannen gikk hun ut i skogen og plasserte en nål i et stort tre. Neste dag gikk de tur i skogen og da det ennå var langt til treet, sa hun: -Er det ikke en nål som står i det treet der borte? Hun begynte å løpe bortover mot treet, men plutselig snublet hun i ei ku. Det er høst i Edens hage. Plutselig kommer et fikenblad virvlende. Eva utrbryter: -Se, Adam, en usynlig mann! -Og nå lille Gro, spurte læreren, hvorfor kommer du for sent på skolen? -Det kan jeg ikke gi noe konkret svar på. Jeg må vurdere de relevante fakta som er til stede før jeg eventuelt kan komme med en besvarelse. ZK
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2016 18:40:24 GMT 1
Så bra
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2016 20:27:54 GMT 1
Mannen sa til kona: ”Rumpa di begynner å bli skikkelig stor. Den er nesten like stor som grillen!” Senere da lå de i senga, begynte mannen å tafse på kona, men ble avfeid. ”Hva er det?” spurte mannen. ”Tror du virkelig jeg fyrer opp hele denne grillen for én liten pølse?” svarte kona.
|
|
|
Post by BayerBabe on Oct 26, 2016 21:45:42 GMT 1
Ja ka kaller de ein tom ølflaske i Bergen ? Jooooooo Lufthansa 😂😂😂🍻
|
|
|
Post by Slαrtibαrtfαst on Oct 26, 2016 22:02:04 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2016 22:03:46 GMT 1
:-*
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 17, 2022 7:14:22 GMT 1
• Hvordan man ser kjønn •
Kvinnen kom ut på kjøkkenet hvor hun fant mannen gående rundt med en fluesmekker i hånden. "Hva gjør du, kjære?" spurte hun.
"Jakter på fluer!" svarte han.
"Aha, har du fått tatt noen?" spurte hun.
Ja da! 3 hanner og 2 hunner" svarte han. Nysgjerrig spurte hun:
"Hvordan kan du se om det var en han eller en hun? Han svarte så overbærende:
"Tre satt på en ølboks og to andre på telefonen."
|
|