|
Post by Slαrtibαrtfαst on Nov 9, 2016 21:53:56 GMT 1
Jeg holder på som dere kanskje har skjønt, på med et langbaneprosjekt. Den blir lagt ut i ett minutts snutter. Når jeg er ferdig slår jeg de sammen til en laaaaaaaaaang bane. Forhåpentligvis blir det bedre enn å lage en enkelt 5-6 min som blir lagt ut i sin helthet. Nå får dere gjort dere kjent med banen i mindre porsjoner. Jeg skal lage den slik at det blir enkelt å gjøre den om til en multilap i tillegg. Disse er lagt ut hittil: Line OneLine TwoLine ThreeLine FourLine FiveLine SixTilsammen blir det: The Lines
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2016 7:48:51 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 11, 2016 7:16:23 GMT 1
Killer sliter med GTX 960 kortet sitt på de banene der (funker fint med gtx 780 kortet mitt enda)Det er n@ise baner, barten. Gleder meg til å kjøre fulllengde banen i 24 min
|
|
|
Post by Slαrtibαrtfαst on Nov 22, 2016 0:14:31 GMT 1
Flyttet GPS-triggerpunkt på The Canyon Men. Dessverre forsvant alle pb'er. Men nå får man kjørt selvom man ligger tett i første sving.
|
|
|
Post by Slαrtibαrtfαst on Dec 6, 2016 0:15:30 GMT 1
Jeg holder på som dere kanskje har skjønt, på med et langbaneprosjekt. Den blir lagt ut i ett minutts snutter. Når jeg er ferdig slår jeg de sammen til en laaaaaaaaaang bane. Forhåpentligvis blir det bedre enn å lage en enkelt 5-6 min som blir lagt ut i sin helthet. Nå får dere gjort dere kjent med banen i mindre porsjoner. Jeg skal lage den slik at det blir enkelt å gjøre den om til en multilap i tillegg. Disse er lagt ut hittil: Line OneLine TwoLine ThreeLine FourLine FiveLine SixTilsammen blir det: The LinesNå er alle Line-banene slått sammen. Ps. Har lastet ned alle banene våre på mania-exchange.com. Det ble 1180 baner. Suzuki har 189 Bug har 358 Jeg har 633 Kanskje vi skulle hatt en server med alle banene? Vi kan ta Unsorted og hive inn på alt. Det ligger jo allerede ca 400 der.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 6, 2016 12:55:52 GMT 1
Gudd ide bart, da e vi oppdatert på den fronten og
|
|
|
Post by Slαrtibαrtfαst on Dec 6, 2016 18:17:29 GMT 1
Jeg holder på som dere kanskje har skjønt, på med et langbaneprosjekt. Den blir lagt ut i ett minutts snutter. Når jeg er ferdig slår jeg de sammen til en laaaaaaaaaang bane. Forhåpentligvis blir det bedre enn å lage en enkelt 5-6 min som blir lagt ut i sin helthet. Nå får dere gjort dere kjent med banen i mindre porsjoner. Jeg skal lage den slik at det blir enkelt å gjøre den om til en multilap i tillegg. Disse er lagt ut hittil: Line OneLine TwoLine ThreeLine FourLine FiveLine SixTilsammen blir det: The LinesNå er alle Line-banene slått sammen. Ps. Har lastet ned alle banene våre på mania-exchange.com. Det ble 1180 baner. Suzuki har 189 Bug har 358 Jeg har 633 Kanskje vi skulle hatt en server med alle banene? Vi kan ta Unsorted og hive inn på alt. Det ligger jo allerede ca 400 der. Der var endel baner som ikke gikk å loade på serveren, så det er "bare" 1034 maps. ...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 6, 2016 18:55:29 GMT 1
Den er gudd, jobber med å sette recs på alle banene no
|
|