Tror vi går for de gamle reglene fra OLD, eller?
Nå har jeg opprettet en server, og jeg har valgt 9 baner. Neste måned får noen andre velge baner. Oppfordrer alle til å velge seg en måned, da får du det som du vil.
Passord ligger i klubbhuset. Hvis andre vil delta, så sender jeg en pm med passord.
Når vi har blitt enige om reglene, så oppretter jeg en tråd som heter Årscup 2017, hvor reglene blir i første tråd.
Så er det egentlig bare å melde seg som banevelger. Hvis f.eks Old/Ynwa vil delta, så kan han også velge baner.
Vi trenger altså banevelgere frem til og med november. Desember går til å kjøre de beste banene fra hver måned så vi finner de endelige banene til den avsluttende cupen.
Tror vi også legger inn en t-skjorte som premie.
glhf
FORSLAG FRA Bartislartfasten:
Hvis jeg ikke husker helt feil så får den som har MOST FINISHED 1p, #2 får 2p #3 får 3p.
Rank gir #1 får 3 poeng, #2 får 6 #3 får 9p.
Poengsummen din legges i hop og deles på 2. Så MOST FINISHED betyr 3 ganger mer enn RANK. Det betyr at man bør kjøre så ofte som mulig i mål. Altså hvis du er #1 på most finished så får du 1poeng. Men du er nr. 4 på serverranken. Da får du 1p + 12p. / 2 = 6,5
Nytt for oss: Vi kan velge alle typer baner og TCM-baner er tillat. Hvis du bare vil ha LOL/Annoying, så finner slike baner, men de MÅ være mellom 25 og 50 sekunder, men er det gode baner så kan de være kortere eller lengere hvis du føler for det.
Etter hver måned blir den beste banen i hvert miljø lagt i en pool, og i desember legger vi alle disse banene på server og velger de banene som vi skal kjøre i cupen. Da kan du endre stemmen din taktisk.
DERFOR MÅ DU STEMME PÅ BANENE. ELLERS så risikerer du at 1 person stemmer og gir +++, så blir jo den banen selvfølgelig valgt. Selvom ingen andre liker banen, så blir den valgt.
Cupen til slutt:
BUG fant disse på oldforumet.
3 baner er faste... ett i hvert miljø
De 12 neste banene med best karma går videre til cupen.
Her velger vi bort baner:
Beste rank velger bort 2 baner (uansett miljø)
Motstander velger bort 2 baner(uansett miljø)... osv...
Totalt skal 8 baner bort.
4 baner gjenstår.
Da står vi igjen med 3 faste og 4 valgbare. Totalt 7 baner som skal kjøres. Da blir det ingen golden fordi det ikke kan bli uavgjort.
HVIS du finner en cut, så SKAL du gi beskjed om dette.
Cupen kjøres slik:
Beste rank møter dårligste rank.
#2 møter nest dårligste osv.....
2. runde i cupen trekkes vilkårlig. Da kan alle møte alle.
Vinneren får en t-skjorte med "Vinner av årscupen 2017- "ditt nick".
HUSK Å STEMME PÅ ALLE BANENE, DET ER HELE VITSEN MED Å VELGE BANER HVER MÅNED.
Hvis dere har andre forslag, så kom med de nå.